Fleurig Vleuten

Vanmorgen zag ik dit breiwerk aan een paal in Vleuten. Wat een leuk initiatief! Zoiets fleurt de buurt mooi op.

Hoek Albert Schweitzerlaan-Dr. Oolderslaan, Vleuten

Vervolgens ben ik op internet gaan zoeken om erachter te komen of zoiets wel vaker gedaan wordt. Nou, dat is zo. All over the world wordt in het wild gebreid. Meestal ter opvrolijking van een saaie omgeving, of gewoon voor de lol.

Deze is ook niet verkeerd.

Hier zijn wat leuke links, die ik gevonden heb op de site van Francine Oomen.

4 reacties op “Fleurig Vleuten

  1. Ha Cor, ja, leuk hè, dat wild breien? (Niet om zelf te doen, wel om naar het resultaat te kijken.) Het is net zoiets als guerilla gardening. Dat vind ik ook zo leuk! Allemaal initiatieven waar ik van ga glimlachen. (Lachstand van je onvolprezen camera kan je uitzetten in de buurt van dit soort dingen.)

Reageren mag!

