Gelukkig… of toch niet?

Hoe ik er verzeild raakte weet ik niet meer, maar ineens zat ik op de site Waar word jij gelukkig van? Wat volgt is een lijst van reacties van mensen die vertellen waar zij gelukkig van worden. De een wordt dat van elpees kopen, een ander van een mooi design.

Je kunt als je dat wilt zelf ook iets toevoegen waar je gelukkig van wordt. Dat leek me geen overbodige luxe in een tijd waarin werkelijk alles kommer en kwel is, van eurocrisis tot Van Gaal en Cruijff. Dus ik naar de tab Toevoegen, waarna er een uitnodigend “Gelukkigheidje toevoegen” volgde. Maar ja, dan krijg je onderstaande melding.

Jules Deelder dichtte al eens:

Ben je gelukkig?
Gelukkig niet!

Mocht je eens een site willen beginnen “Waar word jij ongelukkig van?” dan mag je dit berichtje gerust gebruiken. Nou, word je daar niet blij van?

Eén reactie op “Gelukkig… of toch niet?

  1. Misschien is registratie wel gratis 🙂 In dat geval bloeit het geluk wel weer een beetje op …….. toch ? 🙂

    Het echte geluksgevoel krijg ik van een stuk pure chocolade, maar ook dat duurt maar even.

    Groetje

Reageren mag!

