Mag ik van u nog wat OPBOUWENDE FEEDBACK?

Hoe ik er verzeild raakte weet ik niet, maar ineens zag ik op Twitter berichtjes van een zekere “mcn utrecht”. Echt een toffe peer, als je zijn profiel mag geloven.

Mijn leven gaat over dwarsliggers. 007. Wie ik ben: Bekend genœg, Zo kan ik mijn: OPBOUWENDE FEEDBACK BLIJVEN GEVEN!

UTRECHt · soms.een.kleine.klokkenluider.us

Een klein raadsel. Zijn leven gaat over dwarsliggers? Intrigerend hoor. Na enkele berichtjes was het duidelijk, het is een treinbestuurder van de NS. En wie wil er nou geen OPBOUWENDE FEEDBACK krijgen van een heuse spoormachinist, denk ik dan. Ongevraagd en gratis! Dus nieuwsgierig ging ik op zoek naar zijn opbouwende opmerkingen.

Laat me je vooraf waarschuwen. Mocht je een hart onder de riem gestoken willen krijgen, dan moet je niet bij deze gast zijn. In twee weken tijd stuurt hij onder andere deze tweets.

opbouw1 opbouw3 opbouw4 opbouw5 opbouw6 opbouw7 opbouw8 opbouw9 opbouw10 opbouw11 opbouw12
Daar kun je echt wat mee. Mocht je nu eens lekker via Twitter uitgekafferd willen worden, dan zou ik op zoek naar iemand anders om te volgen. Van alleen maar opbouwende feedback krijg je snel genoeg.

4 reacties op “Mag ik van u nog wat OPBOUWENDE FEEDBACK?

Reageren mag!

