Onvergeeflijk! Kersverse Miss België toont okselhaar!

Komt dat doordat de jonge juf uit Wallonië komt?

miss_Belgie

Het kroontje was nog geen etmaal het hare, of het eerste schoonheidsfoutje – letterlijk dan – was een feit voor Noémie Happart. Tijdens de traditionele fotoshoot in bad kwamen er vanonder haar oksels stoppeltjes piepen.

Worden die meisjes niet uitgebreid gewaxt voor ze deelnemen aan de wedstrijd om het mooiste meisje van het land? ‘Daar staan ze zelf voor in’, zegt organisatrice Darline Devos. ‘Het was mij en de visagisten nog niet opgevallen.’

‘Zo’n grote blunder kan het dan toch niet zijn, hé? Noémie zal nog niet goed wakker geweest zijn. Ze is nu een lingerieshoot aan het doen. Ik ga snel eens kijken en desnoods er snel eens met een scheermesje overgaan.’

Bron: Nieuwsblad.be

In het geval dat Tjerri nog niet bij de oogarts langs is geweest, hier een vergroting van die onvergeeflijke fout:

miss_Belgie_2

16 reacties op “Onvergeeflijk! Kersverse Miss België toont okselhaar!

  1. Met dank voor je begrip …
    Ik wil wel voor de volledigheid opmerken dat Noémie een Waalse is. Hoe kan het ook anders met zo’n familienaam.
    Een wereld van verschil 🙂

      • Nee, dat helpt helemaal niet. Normaal gesproken scrol ik dit likkebaardend door, stoppend bij de een stoppend bij de ander, hier en daar een meisje tot “lekkerdje” bestempelend, ook wel als “lelijkerd” en een enkeling tot “geil”. Maar nu, na jouw blog, realiseer ik me dat ik me er niet meer op kan focusen, de schoonheid dan,de opwinding. Bij elke foto (en het zijn er veel, dank daarvoor) gaan nu mijn ogen automatisch naar de plaats waar oksels zouden kunnen zijn (schuin onder de schouders), en ik ben dan zo bang dat ze er inderdaad zijn en dat er dan ook van die haren te zien zijn. Ook de foto’s (het merendeel) waar geen okseltje op te zien is, of waar je alleen gezicht en hals ziet, ook bij die beeld ik me in hoe de oksels van deze vrouw eruit zouden zien, vooral die uit de jaren zeventig en jaren tachtig want die hadden absoluut zeker hele harige oksels. Nou, bedankt dus. Je hebt (misschien wel voorgoed) mijn plezier in het kijken naar mooie vrouwenplaatjes bedorven. Gelukkig zie ik mijn vriendin dit weekend niet, ik hoop dat het volgende week over is. Zoniet, dan zul je HAAR op deze site zien. Want zij is niet mis, hoor.

        • Het ergste waarvoor ik vreesde is geschied: de vriendin van een lezer gaat zich ermee bemoeien. Snel maar uitzoeken hoe ik dit blog definitief kan verwijderen.
          Troost je, Apiedapie, de tijd heelt alle wonden 😉

Reageren mag!

