Afbeelding

Zo is er een kamasutrabeurs en zo is-ie weer weg. Simpel!

kamabeurs_cornutus

8 reacties op “Zo is er een kamasutrabeurs en zo is-ie weer weg. Simpel!

  1. Simpel?

    Toen ik jong was, ongeveer 10 jaar geleden, ben ik er eens geweest.
    Vond het enigszins onnatuurlijk, al die inbrengdingen in formaten voor vrouwen die 10 kinderen gebaard hadden. En doen alsof je het normaal vindt zo’n ding even vast te houden. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er nog mannen nodig zijn, behalve voor het zware werk zoals stoepje schrobben en onder het bed stofzuigen. Maar verder leek mij hun taak te zijn overgenomen door bibberende joekels.
    Bah. En er zaten namaak-opgewonden meisjes in een stoel die demo’s weg te geven, maar ik weet niet van wat, want ik zat in de rolstoel, en je zit dan voornamelijk tegen konten aan te kijken. Stampes druk was het er.
    Eens maar nooit meer! Ik heb genoeg aan een man.

  2. Het Oosterse Walhalla eventjes inruilen voor pauselijke encyclieken en godvruchtige dominee’s heeft nu eenmaal ook het niet eeuwige leven, alhoewel de Kamasutra lekkerder wegleest dan het Hooglied.

Reageren mag!

