Daar geloof ik dus helemaal geen reet van!

Sterke verhalen

Met dank aan de chef.

10 reacties op “Daar geloof ik dus helemaal geen reet van!

  1. Nogal “oud” dit nieuwtje niet ? Gebeurden begin vorig november vorig jaar … Wat me wel intrigeert is het gebrek aan duiding. Was ze oud ? Nationaliteit ? Haarkleur ? Nergens iets over terug te vinden. Een gemiste kans.

    • Volgens mij stond het woensdag in de Telegraaf. Dat denk ik, want zelf lees ik die bagger niet. Mijn chef had het me doorgestuurd. Die leest… 😉

      Maar inderdaad, voor het overige een flutverhaal van jewelste.

Reageren mag!

