Stel uw vraag aan onze Virtuele Medewerker

hispeed1

U zegt:Ik kreeg gisteren geen sms over mijn vertraagde trein
NS Hispeed zegt:Wilt u informatie over compensatie bij vertraging en uitval?
U zegt:Ik vond het vervelend dat ik gisteren geen sms kreeg, terwijl mijn trein een uur te laat was
NS Hispeed zegt:Wilt u informatie over compensatie bij vertraging en uitval?
U zegt:Nee
NS Hispeed zegt:Ok, daar gaat het niet over. Ik begrijp u nog niet helemaal. Mag ik nog een keer vragen waar het over gaat?
U zegt:Mijn trein was een uur te laat. Ik had later van huis kunnen gaan als de sms service had gewerkt. Daar baal ik van.
NS Hispeed zegt:Ik heb u niet goed begrepen. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
U zegt:Waarom biedt Hispeed een sms/service aan als deze niet werkt?
NS Hispeed zegt:Ik snap niet echt wat u bedoelt. Wilt u misschien contact opnemen met NS Hispeed Telesales?
U zegt:trein te laat, ik geen sms
NS Hispeed zegt:Dat begreep ik niet. Wat bedoelt u?
U zegt:vertraging gehad. geen sms
NS Hispeed zegt:Wilt u informatie over compensatie bij vertraging en uitval?
U zegt:Waarom ook niet? Misschien word ik daar gelukkiger van?
NS Hispeed zegt:Ok, dat was niet wat u bedoelde. Wat bedoelt u?
U zegt:Ik was cynisch
NS Hispeed zegt:Dat begreep ik even niet. Wat bedoelt u?
U zegt:Mijn trein was te laat
NS Hispeed zegt:Dat begreep ik niet. Wat bedoelt u?
U zegt:Vertraging gehad. Geen sms
NS Hispeed zegt:Wilt u informatie over compensatie bij vertraging en uitval?
U zegt:Ja
NS Hispeed zegt:Over welke trein of treinvervoerder van NS Hispeed gaat het?
U zegt:De trein naar Bentheim van gisteren
NS Hispeed zegt:Ik heb er even moeite mee. Welke trein of treinvervoerder van NS Hispeed bedoelt u?
U zegt:De trein naar Bentheim van gisteren
NS Hispeed zegt:Ik begrijp even niet direct wat u zegt. NS Hispeed doet er alles aan om uw trein op tijd te laten rijden, maar helaas kan er soms vertraging voorkomen. Heeft u tickets gekocht bij NS Hispeed en is uw trein niet op tijd vertrokken of aangekomen op het station, dan willen wij u tegemoet komen met een vergoeding. Kijk voor meer informatie, een overzicht van de verschillende regelingen en hoogte van de vergoedingen op de pagina compensatie bij vertraging.
NS Hispeed zegt: Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt:Trein 141 op 13 februari 2013
NS Hispeed zegt:Ik heb u niet goed begrepen. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
U zegt:Compensatie bij uitval
NS Hispeed zegt:Ik snap niet helemaal wat u bedoelt. Wilt u misschien contact opnemen met NS Hispeed Telesales?
U zegt:Trein had vertraging
NS Hispeed zegt:Wilt u informatie over compensatie bij vertraging en uitval?
U zegt:Ja
NS Hispeed zegt:Over welke trein of treinvervoerder van NS Hispeed gaat het?
U zegt:Trein 141 op 13 februari 2013
NS Hispeed zegt:Ik heb er even moeite mee. Over welke trein of treinvervoerder van NS Hispeed heeft u het?
U zegt:Naar Berlijn
NS Hispeed zegt:Er rijden verschillende vervoerders naar Duitsland. Bedoelt u InterCity naar Berlijn of ICE international?
U zegt:InterCity
NS Hispeed zegt:Heeft u vertraging van minder dan 60 minuten gehad, dan verleent IC Berlijn helaas geen compensatie. Bij vertraging van 60 t/m 119 minuten kunt u 25% van de vervoerprijs (enkele reis) voor het vertraagde traject vergoed krijgen. Duurt de vertraging langer dan 120 minuten, dan heeft u recht op een compensatie van 50% van de enkele reis prijs van uw ticket. Download voor uw aanvraag het compensatieformulier. Kijk hiernaast voor de voorwaarden en voor meer specifieke informatie op de pagina compensatie bij vertraging.
NS Hispeed zegt: Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt:Twee patat met mayonaise, alstublieft.
NS Hispeed zegt:Ik heb u niet begrepen. Mag ik nog een keer vragen waar het over gaat?
U zegt:Ik wil patat.
NS Hispeed zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Wilt u misschien contact opnemen met NS Hispeed Telesales?
U zegt:Neuh
NS Hispeed zegt:Ik heb u niet goed begrepen. Mag ik nog een keer vragen waar het over gaat?
U zegt:Over een sms-je dat ik niet heb gekregen.
NS Hispeed zegt:Dat begreep ik niet. Wilt u me nog een keer vertellen wat u bedoelt?
U zegt:Even een teiltje!
NS Hispeed zegt:Ik probeer u te begrijpen. Wilt u misschien contact opnemen met NS Hispeed Telesales?
U zegt:Mijn monitor is door het raam gevlogen
NS Hispeed zegt:Ik heb u niet begrepen. Wat bedoelt u?

Zucht

Zucht!

.

7 reacties op “Stel uw vraag aan onze Virtuele Medewerker

Reageren mag!

