Wat een armoe!

.

telstar

Daar hebben dus mensen hun geld op gezet?

5 reacties op “Wat een armoe!

  1. Ja, die jongens van Telstar. Boefjes waren het. Zouden ze ook corners hebben weggeven in de zoveelste minuut of gestruikeld zijn op een bepaalde afstand van de middenlijn. Het is bizar waar allemaal op gegokt kan worden.

  2. Het lugubere voorgevoel bekruipt mij dat hier een vals spelletje wordt gespeeld. Het is immers een vast gegeven dat sterrentellers zo nu en dan de stand kwijtraken.

  3. Ik heb indertijd al mijn naarstig gespaarde centjes ingezet op Telstar.
    De bookmaker zei dat ze niet kónden verliezen, en nog jong en idealistisch hoopte ik met de winst een patatkraampje te beginnen hier in het dorp.
    Daarna is het van kwaad tot erger gegaan, en ik woon nu in een kartonnen doos in het park.

Reageren mag!

