Iemand interesse in een mooie onderwatercamera?

Te koop aangeboden Nikonos RS met toebehoren

Nieuwe Nikonos RS met verschillende objectieven en diverse toebehoren. Met uniek troebelonderdrukkingsfilter. Nooit gebruikt. Wegens beëindiging onderwaterfotografie. Tegen elk aannemelijk bod.

nikonos

Wat een afgang! Gisteren schreef ik dat ik volgende week een van mijn droomwensen van mijn bucket list in vervulling zou laten gaan: zwemmen met vlagdolfijnen in China. En wat had ik daar een zin in. Maar nu blijken die stomme beesten uitgestorven te zijn! Ik zweer het:

vlagdolfijn_nu

vlagdolfijn_nrc

vlagdolfijn_nos

vlagdolfijn_alleen

13 reacties op “Iemand interesse in een mooie onderwatercamera?

  1. Ik leef met je mee…even een minuut stilte voor de Baiji…en dan door naar Zuid Amerika misschien voor Orinoco?! Hoop dat je je reis nog kan omboeken!

  2. Dertig jaar geleden had ik er al ééntje. Met een flitser waar je nog een flitslampje in moest doen. In het donker van de wateren van Zeeland niet echt een succes. De meeste flitslampjes dreven naar de oppervlakte voordat ik ze erin had gewurmd.

  3. Niet alles geloven wat in de krant staat. Gewoon gaan, en je kan wereldberoemd worden door in dat troebele water toch die vlagdolfijn vast te leggen. Dat is met het monster van Loch Ness ook menigeen gelukt.
    Vergeet niet op je ipod “Bridge over troubled water” mee te nemen om in de sfeer te blijven.

  4. Niet wegdoen ! Met de stijging van de waterspiegel kan je binnenkort bijklussen als fotograaf. Kan je met dat geld iets anders wegvinken van je bucketlist.

  5. Moeilijk gedoe;
    Ik zou een dagje met mijn I-phone naar het Dolfinarium gaan. Scherpe kiekjes, altijd prijs en stukken goedkoper dan Uw droomwens.
    Een voordeel van dromen is dat je er i.i.g. niet wakker van ligt
    Groet
    I Z W E W W

Reageren mag!

