Hoef ik lekker dat stomme lied niet mee te zingen!

Hoe kom ik daar nu onderuit, dacht ik toen ik het koningslied gehoord had. Ik zie mezelf nog niet langs de stoeprand staan zingen. Eigenlijk wilde ik helemaal weg uit dit land. Dus belde ik mijn reisbureau met de vraag of ze niet een kort tripje voor me wisten. Mocht niet teveel kosten, zei ik nog. Nou, ze hadden een geinige korte cruise op de Noordzee. Was dat niet wat? Voor 240 euro uit en thuis. Dóen, schreeuwde ik in de hoorn. Alles beter dan dat koningslied.

Cruise

3 reacties op “Hoef ik lekker dat stomme lied niet mee te zingen!

  1. Wat, en die bekende zangers zullen dat lied niet zingen tijdens de cruise? Op déze dag? Ik vrees dat je je illusies maakt, Cornutus. En op zo’n boot kan je niet eens weglopen, gillend, met de vingers in de oren.

Reageren mag!

