Een onbehoorlijk stuk vreten

.

lasagne_pak

Het gemak dient de mens. Waarom zou je altijd vijf uur in de keuken gaan staan om iets lekkers te bereiden? Je mag het jezelf best een keertje makkelijk maken. Onlangs aten we lasagne, met de mix van Honig.

Samen met Honig maak je de lekkerste gerechten. Soms dan. Terwijl ik op de verpakking keek wat ik zelf nog moest toevoegen, viel mijn oog op dat fotootje van die drie mensen. Een en al geluk. Toen wist ik dat ik iets goed op tafel zou zetten. Maarre, wat heeft die kerel een onwijs groot stuk lasagne op zijn bord liggen! Niet normaal joh! Zó bijzonder is het nu ook weer niet.

lasagne_groot

8 reacties op “Een onbehoorlijk stuk vreten

  1. Daar heb je Honig niet voor nodig…mijn schoonmoeder zou het zo kunnen hebben klaargemaakt…wat je bij haar wel niet op je bord krijgt…inmiddels ben ik er na 20 jaar wel aan gewend ☺

Reageren mag!

