Laat Bussemaker dáár nou eens iets van zeggen!

De hele wereld van weldenkende mensen valt massaal over de minister van onderwijs heen na haar uitspraken over economische zelfstandige vrouwen. Weet zo’n mens veel? En dat terwijl er zo veel meer is om je druk over te maken. Veel liever had ik gehad dat zij zich uitte over dit bericht op NU, waardoor ik compleet uit het veld geslagen was:

Marianne Weber en Frans Bauer geen vrienden

Marianne Weber en Frans Bauer lijken op het podium dikke vrienden, maar niets is minder waar. “Op de bühne leken we wel een stel, maar zodra het optreden achter de rug was gingen we ieder onze eigen weg. We zijn nooit met elkaar bevriend geraakt”.

Dat onthult de zangeres in Story.  “Als je met iemand zoveel succes hebt als ik met Frans, dan wil ik na een concert nog graag even nagenieten. Samen een borrel drinken en nog eens met elkaar bellen. Dat miste ik bij hem”, vertelt Weber.

De 57-jarige zangeres had helemaal geen goed contact met Bauer tijdens hun gloriejaren als duo. “Als je vier avonden voor een bomvol Ahoy staat en je gaat daarna naar huis zonder nog iets van elkaar te horen, dan zegt dat genoeg.”

Weber benadrukt dat de twee nooit ruzie hebben gehad. “Dat niet, maar ik denk dat Frans het met me eens is als ik zeg dat er maar weinig is dat ons bindt.”

Ben je als vrouw economisch zelfstandig, heb je nog weer wat te zeiken. Je zal er maar mee getrouwd zijn!

6 reacties op “Laat Bussemaker dáár nou eens iets van zeggen!

  1. De showbizz is één grote schijnwereld. Laat Bussemaker gewoon politiek bedrijven ipv zich te bemoeien met hoe vrouwen in het leven moeten staan

  2. Laat ik nou altijd gedacht hebben dat er twee economisch zelfstandige vrouwen aan het zingen waren samen! Het was een schok toen ik ze samen zag…niet in de NU hoor, anders had ik het meteen niet geloofd…

Reageren mag!

