Een leeg veld

.
Veld1

Wat krijgen we nou, Cor? Een foto van een leeg veld. Kun je niet beter? Je bestookt ons de afgelopen tijd steeds vaker met lollig bedoelde foto’s, die – laten we er geen doekjes om winden – niet altijd even geslaagd zijn. Maar deze spant werkelijk de kroon! Leg uit of we gaan je voortaan negeren.

Goed dan. Je denkt misschien dat ik altijd alles op dit blog zelf verzin. Nu, dat is niet helemaal waar. Het meeste bedenk ik zelf, of beter gezegd, de malle wereld om mij heen bedenkt het voor mij, maar zo nu en dan word ik door anderen ergens over getipt onder het mom van “Dat is iets voor Cor!”. Ik moet toegeven dat daar geregeld iets leuks bij zit. Toch moet je daarmee uitkijken, want ik heb ook wel eens iets geplaatst op aangeven van een collega dat achteraf verschrikkelijk oud nieuws bleek te zijn. Dat heeft me zomaar twee lezers gekost.

Gisterochtend werd ik door een andere collega geattendeerd op een grappige situatie ergens bij ons in de buurt. Wat hij vertelde klonk inderdaad de moeite waard, dus na het avondeten togen Bep en ik naar Haarzuilens. Maar waar we ook zochten, die grappige situatie was niet te bekennen. Kennelijk was ‘het’ opgeruimd, of wij zochten helemaal verkeerd. Maar de collega had toch duidelijke aanwijzingen gegeven waar te zoeken.

Omdat het iets met een pasgemaaid veld te maken had en ik ook niet met lege handen wilde terugkeren, besloot ik deze foto dan maar te maken. Meer dan niks, zullen we maar zeggen. Vandaag zoek ik mijn collega wel even op om nogmaals te vragen waar ‘het’ nu precies was.  ´t Is toch wat, heb ik mooi geen verhaaltje vandaag.

11 reacties op “Een leeg veld

    • Maar de vraag is of Van Gogh getipt werd over een ‘leuke’ situatie en vervolgens van een koude kermis thuiskwam. Enfin, misschien was dat wel de reden van dat oor?

Reageren mag!

