Je moet het die boeren niet té moeilijk maken!

Boerendoolhof1

Ergens in de buurt van Haarzuilens… Dacht ik.

Met dank aan P.

11 reacties op “Je moet het die boeren niet té moeilijk maken!

  1. We zijn gewend de uitgang te zoeken, maar dit is gewoon heel anders: waar is de ingang?
    Slim! Zonder infrastructuur zijn de boerenkindertjes uren zoet op een leeg grasveldje.

    • Volgens mij in de buurt van Kamerik. Ik heb ‘m zelf niet gemaakt want ik kon de locatie niet vinden. (Bleek ook maar tien kilometer verderop te liggen dan mij verteld was.) Vandaar die dank aan mijn collega P.

      • Ach, tussen Woerden en Harmelen, vlak voor de afslag naar Kamerik. Helemelsbreed een paar kilometer met de trapondersteuning… Best te doen. Past ook wel in de spoorbranche: als een trein een vertraging heeft van “ongeveer tien minuten” kun je best nog een rij van een kwartier bij de Burger King nemen…..

  2. Gevonden op boerendoolhof.nl: “Wat leuk dat je een kijkje neemt bij deze site. Hier kun je informatie vinden voor een te gekke activiteit bij de boer voor het hele gezin. Kun jij altijd de weg vinden? Dan hebben we een uitdaging voor je. Probeer je weg te vinden in het Boerendolhof waarbij je door metershoge maïs moet lopen. Tussendoor wordt je kennis getest over de dieren op de boerderij. Durf je het aan?”

    • Ha, heel goed! Dan gaat het misschien niet om een pasgemaaid veld maar om nog niet opgekomen maïs.
      Gauw een keer langsrijden om nu de contouren te fotograferen voor als het gewas hoog is. 😉

Reageren mag!

