Cor stimuleert de economie

Gisteren is mijn herstelplan voor de economie ingegaan. We kunnen wel blijven wachten op overheid, bedrijfsleven en banken maar als puntje bij paaltje komt is het toch de burger die met de werkelijke oplossingen heeft.
Door mijn gisteren ingezette plan kan een arme Utrechtse student voor weinig geld een uitstekende fiets kopen. Van een junk die daar weer een lekker shotje van kan halen. Door mijn plan kan een fietsenwinkelier in Vleuterweide vandaag weer een knap fietsje verkopen. Compleet met fietstas, regenpak en zadeldekje.
En dat allemaal doordat ik gistermiddag vergeten ben mijn fiets op slot te zetten achter het centrale station.

24 reacties op “Cor stimuleert de economie

  1. Neeeeee! Wat een strop!
    En dat die junk dan zag dat de sleutels nog in je fiets zaten…
    Kan je het keuzeplan inzetten? Ben erg benieuwd welke fiets je gaat kiezen. Maar daar komt vast een leuke blog over. Hoop ik.

  2. Kijk, de student heeft geluk, hij betaalt geen BTW voor heling. Evengoed, mijn medeleven gaat naar jou uit. Goed kl**e, Maar weet je zeker dat het een junk was, die jouw fiets stal? Want in dat geval is het niet die student.

  3. Ga ’s kijken in Rheine. Een dagje uit. Mijn ervaring, nieuwe fietsen in Duitsland zijn tot 40% goedkoper.
    Deze bijvoorbeeld, met extra’s, spatborden, bagagedrager, bergverzet, extra sterke ketting, verlichting en gratis NAV/fietscomputer kostte @ 412. In Badhoevedorp vroeg de fietsenwinkel €750.
    http://www.biker-boarder.de/shopware/_detail_32652.html?adword=google/produkterweiterung/GT/GT-Aggressor-2.0-2013-Satin-Black-Mountainbike-XS-36-8-cm&gclid=CPn0_t6VirgCFYjLtAodX10Aqg

    Lol! Gazelle, Hollandrad, Oma Retro Look. Immens populair in DE.
    http://www.kaufen.com/Preisvergleich/result.jsp?ga=g27&q=hollandrad+gebraucht+gazelle

    • De GT Aggressor 2.0 2013, Satin Black! Die heb ik nou altijd al willen hebben!

      Hahaha! Die tweede link is wel heeel erg goed!!!! Zouden ‘ze’ dat nou ook in de gaten hebben?

  4. Op de c-vleugel staat nog een vouwfiets die ik voor een wiet-prijs heb verkocht, maar meisje A.L. heeft die nog niet meegenomen(wel betaald). Het slot zit er niet op….
    Je kan die fiets alleen niet meer verzekeren….. Fuck de economie!

  5. de gelegenheid maakt de dief en mijn tante heeft een opoefiets, maar daar schiet jij niets mee op. wie gaat dat schaap nu uitleggen dat haar dekje van eigenaar is gewisseld?

Reageren mag!

