Afbeelding

He, waar was dat ook weer?

cornutus_wegwijzers

8 reacties op “He, waar was dat ook weer?

  1. Herborn. (mooi stadje aan de Dill en fraaier dan Dillenburg)

    Grappig dat dit mijn eerste indruk was. Vervolgens begon ik te meten en kwam toen veel noordelijker uit bij Paderborn. Dus maar even op partnergemeinde tholen en .. 🙂

  2. @Cornutus: Ze hebben nu ik het nakijk over de grote weg. Zelf nam ik de Google-afstanden voor voetgangers, die zijn ca 10% korter. Het kan ook nog hemelsbreed, dan gaat er nog meer af, maar daar heb ik niet zo snel een optie voor.

    Herborn-Pertuis op bord 1067 – Google-Auto 1045 – Google-voetganger 954
    Herborn-Tholen op bord 388 – Google-Auto 387 – Google-voetgangers 342
    Herborn-Sch̦nbach op bord 726 РGoogle-auto 712 РGoogle voetganger 638

    Het was die fietsvakantie overigens nog erger. Ik kwam die reis niet alleen voor het eerst door Herborn, maar ook voor het eerst door Tholen. Zelf nam ik 667km voor Herborn-Tholen.

Reageren mag!

