Fikkie, apport!

.

Terwijl ik gistermiddag op mijn werk even peinzend naar buiten keek (wat ik trouwens heel goed kan) passeerde er een blauwe vrachtwagen met het opschrift metal & more. Je weet wel, zo’n moderne manier om je te onderscheiden, van al die andere bedrijven die more en ‘en zo’ achter het product hebben gezet. Naast die woorden waren de omtrekken van een hond getekend met in zijn bek een tomaat. Man bijt hond! was het eerste wat ik dacht. Maar dat heeft niks met metaal te maken. Zouden ze dan ook in tomaten doen, vroeg ik me af.

hond_en_meer

Er zat maar één ding op, thuis kijken wat dat te betekenen heeft. Ik ben er niet helemaal achter gekomen waar dat meer precies op slaat. Ik kan natuurlijk wel dat bedrijf mailen, maar dan lijk ik net zo sukkel die een blog te vullen heeft en die quasi-leuk probeert te doen over de rug van de hardwerkende ondernemer. Dank je feestelijk. Maar dankzij dat zoeken ben ik er wel achter waarom dat beest op die auto’s eruit ziet zoals het eruit ziet!

  • De oren: Aandacht voor klantbehoefte.

  • De ogen: Vooruitkijkend naar nieuwe ontwikkelingen.

  • De neus: Ruikt kansen om ‘performance’ te verbeteren.

  • De poten (benen volgens het bedrijf): Altijd aan het rennen om aan de wensen van onze klanten tegemoet te komen.

En tenslotte die vermaledijde tomaat.

  • Symbool voor onze rol om te halen en brengen voor onze klanten.

Wat zei ik, Man bijt hond!

.

6 reacties op “Fikkie, apport!

  1. En wat vertelt ons die rechtopstaande staart ? Onze antennes staan altijd,uit om te horen wat er bij onze klanten leeft ? Wat weten we over het ras ? Is het een reu of een teef ? Hoe oud is ie ? Heeft ie een stamboom ? Komaan Cor je kan beter.

Reageren mag!

