In Chaam kun je lakken!

.

Ik wist niet dat trekkers zo hard k贸nden?

cornutus_chaam_60_klein

Even buiten Chaam.

17 reacties op “In Chaam kun je lakken!

  1. In dit geval zegt een plaatje meer dan duizend woorden. Alhoewel…….. Vier verkeersborden plus een ’60 zone’. “Chapeau” voor de tolerante samenleving, die blijkbaar dergelijke waanzin en geldverspilling door een stelletje idioten nog tolereert.

  2. Absurd … die snelheid zou ik op dat paadje vroeger niet eens met mijn Husqvarna bereikt hebben … oeps, als een ambtenaar dit leest dan staat daar over 2 jaar een bord met max.30. Tegenwoordig kun je niet voorzichtig genoeg zijn met internet.

  3. Ik heb het nog even opgezocht, en in Nederland is de maximumsnelheid op onverharde wegen 60 kilometer. Dit bord is dus in alle opzichten verspild gemeenschapsgeld.

  4. Ik las eerst ‘In Chaam kun je kakken’ … En dan vroeg ik me af. Na herlezing bleek het dus ‘lakken’ te zijn. Wat betekent dit in ‘Holland’ ? Hard karren of zo ? Nu ja, met al die Hummers is zo’n maximum snelheid geen luxe. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

    • Tjerri, ik permitteerde me een woordgrapje. Chaam wordt in Nederland uitgesproken als Kaam. (Althans door d谩t deel van de bevolking dat de uitspraakregels kent.)
      Ik hoef hem niet helemaal uit te leggen he? 馃槈

  5. Dat is niet voor de trekker van 茅茅n of ander landbouwer maar voor al dat volk die met hun SUV’s het platteland doorkruisen. Een wagen zoals een Range Rover Sport koopt men niet op met een slakkengang over onverharde wegen te rijden.
    Btw, Tjerri: Hummer is al een tijdje failliet. Die zul je niet rap meer tegen komen.

Reageren mag!

