Geen antwoord geven, maar wel spammen Renault?

Vandaag vond ik de Renault nieuwsbrief op mijn virtuele deurmat met veel interessante wetenswaardigheden. Zo blijkt er een conceptcar Initale Paris te bestaan waarmee volgens de automobielfabrikant de ‘Life Cycle’ compleet is. Schiet mij maar lek. Ze hebben een nieuwe Clito R.S. (met een Turbo 200EDC motor voor een perfecte combinatie van uitmuntende prestaties en een lager verbruik). Tuurlijk. Ze proberen me te verleiden voor een ritje met een elektrische auto (Eén van de vele positieve reacties: “Fantastische auto, ligt als een blok op de weg, is zeer snel, stil en comfortabel’’. Uhu. En ze proberen me wijs te maken dat mijn oude banden geld waard zijn.

renaultbanden

Over banden gesproken, ik heb een tijdje geleden via de site van Renault gevraagd welke spanning de banden van mijn Renault zouden moeten hebben. Ik word niet veel wijzer van instructieboekje, sticker op de deur en de tabellen bij de benzinepompen. Daarop heb ik geen antwoord gekregen. Je kent me: daar moet op gereageerd worden!

Beste Renault Nederland,

Vandaag kreeg ik de Renault nieuwsbrief in mijn postvak. Geheel ongevraagd nog wel. Ik begrijp drommels goed waarom ik hem ontvang; ik heb onlangs namelijk een vraag gesteld via de site van Renault Nederland. Maar waar ik van baal is dat ik dus geen antwoord heb gekregen op mijn vraag, maar wel gespamd wordt.
Dat antwoord hoef ik niet meer, maar ik zou het wel op prijs stellen als u mij uit uw mailinglist wilt verwijderen.

Cor Nutus

Ziezo, dat ruimt op!

9 reacties op “Geen antwoord geven, maar wel spammen Renault?

  1. In reclame maken zijn Franse autofabrikanten goed. Moet ook wel als je sparren wilt met Duitsers, Japanners en Zuidkoreanen. Een weekje in een Renault Megane gereden omdat lease Herr schade had. ’t Is het nèt niet op de Duitse Autobahnen. Moest een keer een noodstop maken voor Nur Links en waarschuwden lichtjes dat de airbags niet funktioneerden. Overigens rijden alle grote F-I renstallen met Renault motoren. Waarom slagen ze er dan niet in die kennis en kwaliteit in te bouwen in normale auto’s?

  2. Ik ben benieuwd of op jouw mailtje nog een antwoord komt èn of je van die mailinglijst geraakt. Het zou me verwonderen maar de goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Probeer voor de verandering eens om hen te spammen met de vraag hoever ze staan met je “dossier”.

    • Haha. Dat is ook een goeie. Overigens heb ik bij een andere organisatie al twee keer de nieuwsbrief stopgezet, maar die blijft netjes komen. Ook maar eens actie ondernemen 😉

Reageren mag!

