Tot in de eeuwigheid gebonden aan de nieuwsbrief van Zalando

Omdat ik geen zin had om in de rij te gaan staan bij de schoenwinkel, besloot ik mijn schoenen online te kopen. Bij Zalando. Ik maakte een account aan – er zorgvuldig voor wakend het vinkje bij “Nieuwsbrief” te verwijderen, bestelde mijn schoenen en betaalde. Een paar dagen later werd er een pakje bezorgd met daarin mijn schoenen. Ze pasten, alles was goed gegaan.

Bijna alles, want een kleine week later ontving ik een elektronische nieuwsbrief van het bedrijf. Zo gaan die dingen kennelijk. Ik volgde de link naar de locatie waar de nieuwsbrieven afgemeld kunnen worden. Of ik ook maar even wilde aangeven waarom ik ze niet meer hoefde te ontvangen. Bij gebrek aan “Omdat ik er niet om gevraagd heb, lul”, koos ik “Ik vind de inhoud van de nieuwsbrief niet interessant”, wat strikt genomen niet waar is, want ik heb de nieuwsbrief niet gelezen. Maar met boeven vangt men boeven, dacht ik.

Maar ik had buiten de waard gerekend! Want toen ik op

zalando_afmelden

drukte, verscheen deze melding.

zalando_jammer_2013-11-04

En toen ik het later op de dag nog eens probeerde, gebeurde er hetzelfde. En de volgende dag weer. En na nog een nieuwe nieuwsbrief van Zalando twee dagen later, weer. En de dag daarna weer. Daar sta je dan met je grote mond, Cornutus. Tot in de eeuwigheid gebonden aan de nieuwsbrief van Zalando.

12 reacties op “Tot in de eeuwigheid gebonden aan de nieuwsbrief van Zalando

  1. Een “template” maken en iedere keer als je een mail krijgt er eentje terug sturen met hun aanhangsel er aan. Lid worden van hun Facebook groep en daarna negatieve berichten op hun tijdlijn plaatsen ? Robin Clements inschakelen is uiteraard ook een optie …

  2. Ik ben een Zalando-fan. Echt echt echt. Als mijn pakketjes toekomen geef ik een echte Zalando-gil. Maar hun mails, ik vervloek ze. Ik schreef me ook al tig keer uit, voor niets.
    Ik heb ze dan maar gewoon verbannen naar mijn spam!

Reageren mag!

