Je mag hier verdikkeme ook níks!

.

loopsteiger

Bij het Oortjespad.

15 reacties op “Je mag hier verdikkeme ook níks!

      • Trouwens: met de winter in aantocht lijkt me dit een ideaal plekje om te schaatsen. Ook bootje varen is er niet verboden. Mocht je wat agressie voelen opkomen, hak dan een boom om. Ook dat is niet verboden. Geen idee wanneer in Nederland het jachtseizoen van start gaat maar ook dat is er blijkbaar niet verboden. Inderdaad: mogelijkheden zat.

  1. Moet je allemaal een beetje positief zien Cornutus. Er mag een heleboel wel want dat staat er immers niet bij. Bijvoorbeeld vuilstorten, wildpoepen etc etc.
    Kon nog wel eens een populaire plek worden.

  2. Raar bord. Je mag dus wel kleine kindjes meesleuren. Bestaat er ook een steiger waar je iets anders op kunt dan lopen? Iemand erin gooien mag blijkbaar wel, alleen springen mag niet.

  3. Hé, die plek ken ik heel goed: rechts huist de Vuurgoudhaan. Echt waar. En ik zwom vroeger veel in die plas. Rechtsaf en je vindt de steigertjes waarop ik lang geleden mijn verkering vierde…… En dan het water in om af te koelen! Duikend!

    Er is dus een weg om dat bord heen!!!

Reageren mag!

