Afbeelding

Je kan ook wel aan de gang blíjven met die zogenaamd lollige foto’s!

grillworst

18 reacties op “Je kan ook wel aan de gang blíjven met die zogenaamd lollige foto’s!

  1. Weet de slager veel, kosher is zo’n broodje niet. Bovendien nogal aanmatigend, “Verstand van lekker eten”. De slager moet bij z’n eigen leest blijven, anders gaat-ie straks ook nog bont en leer verkopen.

  2. Is de kaas inbegrepen of moet je dan een supplement betalen ? Of kan je een korting bekomen als je de kaas er niet bij moet ? Voor je het weet wordt je getild bij de Rodenburgs. Een gewaarschuwde klant …

    • Je moet wel heel rare dingen doen om klanten te trekken. Twee winkels verder zit overigens Tom Tuijp, die zo dapper meedeed aan de wedstrijd beste makreelverkoper van Nederland.

  3. Erg hé van mij, noem mij maar een mierenneuker, ik beoordeel altijd (streng) een foto, ik doorgrond de afwerking, zeker een beroepsmisvorming van mij. Die onscherpte aan de linker zijde achteraf aanbrengen was eigenlijk niet nodig om jouw b-r-oodschap over te brengen. Het voelt een beetje als bedrog aan, net zoals die slager die geen kwaliteit levert. Doe zeker verder met foto’s, je hebt er een oog voor, maar vergeet je leesbril niet ;-).

    • Je hebt gelijk. Voegt in dit geval niets toe. Waarom toch gedaan? Omdat het kan. De mogelijkheid zit nu eenmaal in het bewerkingsprogramma, dus dan moet het gebruikt worden nietwaar? 😉
      Ik zal er in het vervolg terughoudend mee omgaan. En bedankt voor het compliment.

Reageren mag!

