De soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend

Om nog even terug te komen op die loopsteiger van deze week en mijn verzuchting of je daar bij het Oortjespad dan helemaal níks mocht. De uitbater van het gebied reageerde op mijn tweet. Het valt allemaal reuze mee, zoals je ziet. Voor de volgende bloggersreünie allemaal de zwembroeken meenemen dus.
duiken_tweets

16 reacties op “De soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend

  1. Mark doet gewoon zijn job. Hij is de badmeester van dienst, cfr. zijn profielfoto met fluitje in de hand en aan de mond. Fluit ie je er geheid mee terug als je je niet gedraagt. Maar mbt die bloggersreünie : moeten we dan een zwembroek aan of zijn nudisten ook welkom ? Zo ja, wil ik wel dat iedereen zorg draagt voor zijn eigen fluitje. Anders ga ik naar Mark om mijn beklag te doen …

    • Jij hebt me aan het denken gezet met dat fluitje en ben op zoek gegaan naar de foto van die man. Dat is geen fluitje, maar een oester! Wat denk je daarvan?

      pic.twitter.com/RgRHoCj9Vn

      • Wat ik er van denk ? Dat Mark in zijn opzet geslaagd is ! Het is namelijk een fluitje vermomd als oester. Zo kan hij ongemerkt infiltreren in het gajes dat het Oortjespad onveilig maakt. Mocht hij met een fluitje in zijn hand en/of mond daar rondhangen dan hebben ze hem direct door. Nee hoor, niet met deze Mark …

  2. Ik voel aan mijn water dat het niet klopt. Als er geen toezicht is, wat let je dan om te zwemmen. Dat er gedoogd wordt klinkt leuk, maar zonder toezicht weten ze het niet. Gedogen betekent dat je het wel weet, maar het oogluikend toestaat. Oogluikend betekent hier natuurlijk dat het toezicht ligt te slapen. En als het wel wordt opgemerkt betekent dat dat er toezicht is en met toezicht mag je natuurlijk wel zwemmen omdat er toezicht is. Maar nu ligt het toezicht te slapen. Kortom: ga rustig zwemmen.

  3. Alsof je niet mag zwemmen in water dat niet officieel met toezicht is….. Morgen om 10 uur bier zuipen op kosten van de uitbater; tot straks!

Reageren mag!

