Een gat in de lucht of een ritje naar de mental coach?

Van de week ontving ik een notification van WordPress zelf. Ik had de duizendste like binnengehaald.

1000 likes

Mijn eerste bericht plaatste ik op 17 juli 2010, sinds die tijd zijn ongeveer 1240 dagen verstreken waarop ik bijna dagelijks een verhaaltje of een foto heb geplaatst. Ik word dus gemiddeld 0,8 keer per dag aardig gevonden. Slik!

14 reacties op “Een gat in de lucht of een ritje naar de mental coach?

  1. Met behulp van statcounter is het mogelijk om redelijkerwijze eveneens het aantal ‘dislikes’ in te schatten, indien bezoekers daartoe de kans zouden krijgen. Zoals altijd, waar winnaars zijn, zijn ook Calimero’s. Enne, hoeveel likes/aantal bezoekers?

Reageren mag!

