Gratis belazerd!

Afgelopen zaterdag was ik bij het tuincentrum om kattengras, een gieter voor de luchtbevochtiger en een luiwagen te kopen. Vakkundig word je door zo’n zaak geleid zodat je vooral alles te zien krijgt. En te horen, want na Blokker heeft ook tuincentrum Overvecht een contract afgesloten met die droplul die al die reclamespotjes inspreekt. Ik was dus al een beetje murw toen ik bij de kerstbomen aanbelandde. “Zo hé!”, dacht ik, toen ik het grote doek zag hangen met gratis kerstbomenverkoop. Niet dat ik er een nodig had, ik heb hem immers vorige week al in elkaar gezet, maar waar kun je tegenwoordig nog een gratis boom kopen?
Gratis kerstbomenverkoop 1

Maar ik had me natuurlijk weer vergist.
Gratis kerstbomenverkoop 2

16 reacties op “Gratis belazerd!

  1. Gratis? Gratis belazerd worden. Ooit zelf wel eens kostprijsberekening en een verkoopprijs in elkaar gezet? Man ó man, wat een feest met die semi-variabele kosten. Alles d’rin, wat anders niet wordt verkocht of uit leegloop bestaat. En dat alles gratis er zomaar bij

  2. Hahahaha….gratis krijg je echt niets hoor, maar het is wel slim bedacht om de aandacht te trekken. Naar ik begrijp, woon je in Utrecht. Ik heb nog een paar jaar op de Moezeldreef gewoond, toen ik werkte bij de DEMKA. (1965)

  3. Ben je wel zeker dat het een boom betreft ? Met al die naalden en gratis touw zou je kunnen denken dat ze een stikmachine wegschenken. Je bent sowieso genaaid, of gestikt zo je wil. Alhoewel dat laatste nefast zou kunnen zijn voor de feestvreugde.
    Enne die kofferbak ? Is dat die van die luiwagen ? …

Reageren mag!

