Photo challenge 52 weeks – Foto’s van Utrecht 4/52

52 weeks_4

“Hee jij daar!”

“?”

“Ja jij, met die tas!”

“?”

“Moe-je nog een goeie bak horen?”

“?”

“Een pisbak op de Mariaplaats!”

25 reacties op “Photo challenge 52 weeks – Foto’s van Utrecht 4/52

    • ’s Winters valt dat nog wel mee, ’s zomers is het inderdaad aangenaam. Maar wat te zeggen van die inspiratiebron? Die associatie leg ik liever niet? Want ik ga heus nog een keer Vlaamse frieten eten en dan denk ik liever niet aan dat p**ding! 😉

  1. Een goeie “bak”, Cornutus. Is het trouwens de bedoeling, want ik vermoed dat je na het trekken van de foto ook gebruik hebt gemaakt, dat je links begint te plassen zodat het in een spiraal naar rechts loopt ?

  2. Duidelijk aangegeven ook met die ‘P’. Zelfs toegankelijk voor de mindervaliden. En die kijkgaatjes zijn ook voor groot en klein. Hoedje af voor dit perfecte huwelijk tussen design en nuttig straatmeubilair.

    • Dat klopt. Maar voor mij zou de nood ook wel heeeeel hoog moeten zijn, wil ik daar gaan staan plassen. Dus of ‘wij mannen’ in dit geval zo in het voordeel zijn? Ik betwijfel het 😉
      Bovendien, met al die Utrechtenaren…

Reageren mag!

