Welkom volgens Starbucks

Bij Starbucks zijn ze heus niet zo stom als ik jullie vorige week wilde laten geloven. Of ze daar weten dat vanaf begin januari de dagen weer beginnen te lengen, dat durf ik niet te zeggen. Wel zag ik dat ze maandagochtend bij het hoofdgebouw van de nationale spoorwegen een ander bord hadden neergezet.

starbucks_draaideur

Maandag 24 februari 2014.

14 reacties op “Welkom volgens Starbucks

  1. Afgezien van het feit of Starbucks wel of niet aftreksels van zuivere koffie schenkt, blijft een nare cognititieve bijsmaak hangen omdat de Starbuck keten volstrekt legaal via een achterdeur Europawijd inkomsten onttrekt aan belastingheffing.

  2. Wat dat bord betreft: ze hadden gewoon jouw blog gelezen. Daarbij zeggen ze dat ze niet alleen koffie maar ook een beleving verkopen. Die beleving zit echter in mijn eigen hoofd, daar ga ik hun niet voor betalen. Nooit geweest en zal er ook nooit komen.

  3. Als je ter plaatse bekend bent, weet je dat Starbucks zich ook inzet voor de gezondheid van haar klanten: als je niet weet dat de deur rechts zit heb je tenminse een “blokkie om” achter de zolen voordat je koffie krijgt…… Hulde!

  4. Straffe koffie. In Brussel Centraal bij Starbucks hebben ze dezelfde reclame (dagen / langer genieten) maar dan in het Engels staan. Ze zijn hardleers. Volgende week zoek ik uit of er een draaideur aan te pas komt.

Reageren mag!

