Daarom houden wij zo zielsveel van onze ICT’ers

De automatiseringsafdeling van ons bedrijf doet er alles aan het de gebruiker zo gemakkelijk mogelijk te maken. Voortdurend wordt in de gaten gehouden of de systemen niet overbelast raken en niet onnodig capaciteit vreten. Als dat dreigt te gebeuren, nemen ze adequate maatregelen. Gisteren kreeg ik een heel nuttige waarschuwing. En geen seconde te vroeg!

sessie

20 reacties op “Daarom houden wij zo zielsveel van onze ICT’ers

  1. Nuttige waarschuwing. Tenminste als ik er van uit ga dat de superdigibeten die zich verzameld hebben in jouw bedrijf toch al gauw 800 minuten bezig zijn hun werk op te slaan en de boel netjes af te sluiten.
    Wat overigens ook een ICT probleem zou kunnen zijn..

  2. Schandalig hoe ze met je naam omgaan, je naam is naar de buitenwereld toch je visitekaartje. Onze naam zegt veel over ons en op deze manier ben je nog minder dan een nummer. “Beste” vind ik ook helemaal niks. Hoezo “Beste”, veel te amicaal voor een zakelijke relatie. Ik zou er behoorlijk achterdochtig van worden. De mededeling zelf lijkt me ok. Time is money dus een waarschuwing voor een mogelijke waardevermindering op het eigen vermogen. Tegelijkertijd lees ik tussen de regels door ook een geldscheppingstechniek aan de zijde van de ICT’ers. Het mes snijdt aan twee kanten. Mijn grootste bezwaar zou zich richten op de naam van de afzender die wijst op een totaal gebrek aan verantwoordelijkheid.

    • Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Ik kreeg namelijk ineens een waas voor mijn ogen, toen ik dat ‘beste’ las. Maar ik kom met dit soort meldingen niet meer aan mijn werk toe. 😉

    • Haha. Te laat. Maar dan staat er toch wel een hulpvaardige helpdeskmedewerker voor je klaar om je van een nieuw password te voorzien?
      Bij ons krijg je pas een nieuw wachtwoord als je hebt laten verlopen na inlevering van een kopie van je id-kaart. Scannen en… mailen. 😦 Maar je baas mag het dan weer telefonisch aanvragen. Dus in dergelijke gevallen schraap ik mijn keel eens goed voor ik de helpdesk bel.

Reageren mag!

