Cornutus is voorlopig telefonisch niet bereikbaar

Onlangs kreeg ik deze melding op mijn telefoon toen ik mijn berichtenoverzicht van WordPress wilde verversen. Nu ja, dat kan gebeuren. Zeker even geen verbinding. Kan de beste app overkomen.

java.net

Ik wil het later heel graag nog eens proberen, zo besloot ik nadat ik de mededeling had gelezen. Dus ik drukte op Ja. Maar daarop verscheen hetzelfde scherm. En opnieuw en opnieuw. Ik kan natuurlijk op Nee drukken in de hoop dat ik dan tenminste verder kan. Maar met Nee beloof ik om het later niet nog eens te proberen en ik weet nu al dat ik dat wel ga doen. Je kent me, ik hou niet zo van jokken. Bovendien, tegenwoordig wordt alles in de gaten gehouden, wie weet hoe dit ooit tegen me gebruikt kan gaan worden. Goede raad is duur.

Zucht… was ik maar niet zo eerlijk.

15 reacties op “Cornutus is voorlopig telefonisch niet bereikbaar

  1. Niet iedereen denkt dat je zo eerlijk bent. Een sleepnet over de servers van de WP-cloud trekken kost tijd en capaciteit. Een berichtje “Wegens inventarisatie tijdelijk gesloten”, komt nóg lulliger over.

    • Haha. Toch zou dat een leuke melding zijn. Lekker nostalgisch. Doet me denken aan de beginjaren van internet, toen iedereen al wel een domeinnaam had, maar nog geen flauw benul had wat je op je eigen site moest zetten. Under construction was toen nog hip.

  2. En dan de tergende onzekerheid wat er de volgende keer gebeurt als je nee aanklikt. Misschien zeggen ze wel “Wat had je nu beloofd?! We zijn zwaar teleurgesteld, en voor straf mag je onze mooie app nooit meer gebruiken, rotjoch!

Reageren mag!

