Ik had toch nooit gedacht dat ik dát ooit zou halen!

Ik loop mijn hoofd in de wolken. Toen ik een jaartje of vier geleden begon met bloggen realiseerde ik me niet hoe verslavend het zou zijn. Natuurlijk had ik wel zo mijn ideeën over de frequentie waarmee ik berichten zou plaatsen, maar ik had geen streefaantal in gedachten. Ik zou wel zien.

Hoewel, nu ik er eens goed over nadenk… Ik geloof dat ik bij mezelf heb gedacht dat ik een hele jongen zou zijn wanneer ik er 871 zou schrijven. Ja, nu begint het me weer te dagen. Dat zou wel het minimum zijn, 871, dat weet ik weer. Ik legde de lat meteen al hoger en zou geen genoegen nemen met minder dan 997 berichten. Tevens zou ik mezelf eens flink trakteren wanneer ik de 1009 zou passeren. Gek hè, dat je zoiets eigenlijk helemaal vergeet? Het zijn toch van die logische aantallen.

Aantal berichten

33 reacties op “Ik had toch nooit gedacht dat ik dát ooit zou halen!

  1. Heel goed, @cornutus! Aansprekende ronde getallen komen minder voor dan cijfers die daar tussen in zitten. Jij laat je geen knollen voor citroenen verkopen. Doorgaan op deze weg! Probeer de Lotto eens. Heeft ook een groot verrassingselement.

    • Haha. Da’s een goede tip. Ik speel al decennia mee met de Staatsloterij. Nu eens een tientje winst, dan weer vijftien euro. Maar nooit bijvoorbeeld 236.975,21 euro. Heel saai!

  2. Maar heb je geen felicitatie voor deze, 1338e, post gekregen? Valt me tegen. Met de 1339e gaat het vast weer lukken. Gefeliciteerd alvast.

    Oh mensen, wat voel ik me ineens een stumpertje met m’n 210 postjes, ik denk dat ik mijn blog maar eens helemaal ga wissen. Nu meteen 😦

  3. Al die tijd die je daar in hebt gestoken! Wat je allemaal niet hebt gedaan, daardoor. Worldpress heeft ons/Nederland/Bep heel wat ellende bespaard.

Reageren mag!

