Cor neemt vakantie

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om op vakantie te bloggen. Tot over twee weken dus.

door cornutus Geplaatst in OBA

15 reacties op “Cor neemt vakantie

  1. Hahahaha heel goed hoor Pap! Ga maar lekker genieten! En je zal ongetwijfeld een hoop inspiratie op doen voor je blog voor de 50 weken die dan volgen 🙂

  2. Oei, cold turkey dus, denk je dat dat gaat lukken? Een boer die op vakantie gaat denkt tenslotte ook alleen maar aan zijn koeien…

  3. Jammer Cor, mijn hele ritueel doorbroken.
    Had je Bep niet alleen naar een beauty farm kunnen sturen,
    ik heb gehoord dat vrouwen daar tuk op zijn.
    Plus dat jij er dan weer een geheel nieuw exemplaar voor terug krijgt.
    Kortom, het lijkt mij een win win situatie, eigenlijk een win win win situatie
    (ook een beetje voor mij).

  4. Watje! Alsof je de wereld redt met die berichtjes van je. Als je nou eens per week een berichtje maakt, voortaan, dan is dit soort negatieve pauze niet nodig. Maar dat wekelijkse berichtje dan wel op een vaste dag graag…….

Reageren mag!

