Afbeelding

Geef me één goede reden waarom ik dat zou doen!

Waarom zou ik dat doen_Cornutus

19 reacties op “Geef me één goede reden waarom ik dat zou doen!

  1. Geen enkel, tenzij je de kleermakersvrouw bent die er net achter kwam dat mijnheer Kleermaker er een minnares op na houd of familie bent van één van die reuzen die door het ‘dappere’ kleermakertje gedood was.

    • Mijn idee! Is nergens voor nodig. Bovendien ren ik niet meer zo hard als vroeger, dus de kans dat er een Cornutuslaan komt, is wel erg groot als ik toch eens mep.

  2. Kijk, nu zit ik even in de knoei. Want ik wou zomaar even corrigeren mbt een commentaar hierboven, maar raak er niet wijs uit. Er zijn volgens mij twee mogelijkheden : 1) Cornutilaan 2) Cornutusslaan (met dubbele s)
    Bon, whatever denk ik dan.

Reageren mag!

