Afbeelding

Duidelijkheid op z’n Utrechts

Duidelijk_Cornutus

23 reacties op “Duidelijkheid op z’n Utrechts

  1. Heeft wel iets weg van zo’n gymzaal waar ook de lijnen voor alle sporten tegelijk op de vloer staan. Ik wist toen al niet welke lijnen op dat moment van toepassing waren.

      • Dat is 10 jaar later dan het stationsgebied van Gent Sint-Pieters maar wel 10 jaar eerder dan het stationsgebied van Mechelen. Voor zover het een troost is: ook het stationsgebied van Brugge is nog steeds voor een deel een bouwwerf en er zijn nog bouwwerken gepland. Stationsgebieden in de lage landen zijn blijkbaar het gedroomde doelwit van projectontwikkelaars.

        • Haha. Dat geloof ik ook. Maar toch kan het ook binnen de afgesproken tijd en budget. In Rotterdam bijvoorbeeld. Ik was daar laatst en toen vroeg ik aan een Rotterdammer wat dat gebouw was (bleek het nieuwe station te zijn). “Dat weet ik niet”, zei hij. “Gisteren stond het er nog niet.” (Oeroud grapje)

  2. Is toch heel duidelijk? Wie van links rechtdoor langs een kruisende tegenligger met voorrang afslaat voorlangs afslaand verkeer van de andere richting tussen de tweede en derde streeplijn mits eerder bij de zebra dan langzaam verkeer van rechts heeft geen voorrang!

    • Je hebt gelijk! Ik was weer veel te voorbarig. Haha

      Overigens kreeg ik een tweet van de gemeente Utrecht: “geniet er van zolang het kan: na de bouwvak gaat dit kruispunt op de schop :-)”

Reageren mag!

