Afbeelding

Wat heb papa nou gezegd? “BLIJF MET JE TENGELS VAN DIE DEUR AF!”

Deur_niet_aanraken_Cornutus

21 reacties op “Wat heb papa nou gezegd? “BLIJF MET JE TENGELS VAN DIE DEUR AF!”

  1. Goed dat er een dubbele aanwijzing is.
    Zelf worstel ik ook met mijn ogen.
    De ene keer is iets te klein om te lezen, de andere keer zie ik het grote over het hoofd.
    Zwart glimmende of dof rode teksten spelen daarin geen rol, want met kleuren heb ik verder geen moeite.

    Maar wat mijn vader hier nu mee te maken heeft ???
    Hooguit mijn moeder. Zij heeft het altijd over gekken en dwazen op deuren en glazen !!! Jammer genoeg ontbreekt de juiste ondertekening om dit te kunnen bevestigen.

    Vriendelijke groet,

Reageren mag!

