Afbeelding

De start van de Tour 2015 vindt plaats in Utrecht

Fietssloten_Cornutus

16 reacties op “De start van de Tour 2015 vindt plaats in Utrecht

  1. Mijn fiets wordt nagekeken voor langere tochten.
    De eerste tocht zal naar Utrecht gaan.
    De vervolgroutekaart moet ik nog bestuderen.

    Heb jij aanwijzingen voor makkelijke en minder makkelijke routes?

    Vriendelijke groet

    • Ik zou de komende jaren ALTIJD het centrum mijden. Wil je die stad met het prachtige oude stadshart toch een keer bezoeken, dan kun je beter een andere keer apart komen.
      Van waar kom je en waar wil je heen? Dan bedoel ik niet de levensvragen, maar voor de fietstocht. 😉

      • Rondom Odijk wil ik gaan fietsen.
        Ik kom van Amsterdam.
        Deze week heb ik toevallig het bouwtheater bij het nieuwe water in Utrecht bekeken.
        Maar ook heb ik door de kleinere straatjes van het centrum gezworven.

        De bouwput is vooral industrieel, de straatjes zijn pittoresk historisch.

        Vriendelijke groet,

  2. Alternatief: Vroeger was zaklopen onderdeel van feestdag. Waarom niet zakfietsen? Wat die Tourstart betreft, ambtenaren zien zich graag op de kaart gezet, maar baten wegen niet op tegen het bestede gemeenschapsgeld.

  3. Dan hoop ik wel dat alle sleuteltjes op tijd gevonden worden, anders kan het wel eens een late start worden. Die extra kettingen, zijn die om de fietsen van de concurrenten op slot te zetten?

  4. Lijkt me heel verstandig. Ik heb altijd al gezegd dat het idioot is dat die wielrenners op een fietsje van niks zitten, daarmee vallen ze om de haverklap (of Beligische kei). Dit is tenminste een degelijke fiets, en het vraagt veel inspanning om vooruit te komen. Leve de echte fiets, weg met die rommelfietsjes die veel te snel gaan! Hoeven ze ook meteen geen help meer om, ziet er veel fraaier uit, en zijn ze ook geen gevaar meer op de weg.

Reageren mag!

