Afbeelding

Word ik vanmorgen wakker, zijn mijn benen wéér weg. Nu is het afgelopen!

Reisbenen1

10 reacties op “Word ik vanmorgen wakker, zijn mijn benen wéér weg. Nu is het afgelopen!

  1. Merkwaardige advertentie. Sokken zijn bij mij korte kousen. Alles wat boven de helft van het onderbeen komt noem ik kous. Daarbij kun je ze kopen voor 39,95, maar als je ze alleen vandaag wilt hebben kosten ze 9,95. Dat is een hoge huur.
    Tegen reisbenen helpen ze natuurlijk niet. Iedereen kan je vertellen dat je die elastische dingen beslist niet ’s nachts aan moet houden.
    Daarbij is de maat ook nogal rekbaar.
    Dan al die kleuren, zwart of wit, hoe verzin je het.
    Spijtig te horen dat het afgelopen is met je.

    • Scheisse. Maar je denkt toch niet dat ik met Kompressions-Sportstrümpfe ga lopen? Dan heb ik liever dat mijn benen elke morgen op reis blijken te zijn. 😉

      Als je het goed vindt, wacht ik liever tot 1 oktober. Want dán hebben ze daar bij Aldi pas fijne aanbiedingen:
      Sahne-Toffees, Muh Muhs
      Fruchtwein in der Bügelflasche
      Schweine­geschnetzeltes

      Burp!

Reageren mag!

