Afbeelding

Schiet jij dat lijntje even op, wil je?

Opgeschoten

12 reacties op “Schiet jij dat lijntje even op, wil je?

  1. Houd op.

    Ik had mijn vriendin een jurkje kado gegeven, maar dat ding was een en al lintjes en touwtjes.
    Erg leuk om te zien maar sindsdien krijgt ze kados waar je niet een heel team voor nodig hebt om aan te doen.
    Denk je het namelijk een beetje goed gedaan te hebben, trek je aan een lintje en hup, de hele achterkant valt open.

    Nee, voor mij geen touwen en knopen meer.

    Moet voor schepen trouwens ook wel een makkelijker alternatief zijn, lijkt me.
    Iets met magneten ofzo, weet ik veel.

Reageren mag!

