Altijd leuk als je lezers met je meedenken. Foto’s: Blutch1

Blutch_1

Blutch_2

12 reacties op “Altijd leuk als je lezers met je meedenken. Foto’s: Blutch1

  1. Een side-effect van de reorganisaties in de zorg. Ambtenaren hebben het veel te druk met de analyse van Aad Verbaast’s blogs over de zorg en hun toeleveranciers.
    Wordt tijd voor een verkeersbordenpolitie, want zolangzamerhand loopt dit de spuigaten uit.

  2. Voordat je met de fiets dat kanaal wil oversteken en dus (bij gebrek aan een brug) de plomp ingaat lijkt het me ook wel verstandig om eerst af te stappen. Sinds het motto van het kabinet (“bruggen slaan”) gaan die ambtenaren helemaal los natuurlijk.

    Die tweede foto is een gevolg van twee ambtenaren die elkaar karrenvrachten werk bezorgen. Ook een vorm van bruggen slaan.

      • Bij wegenwerken is het toch de aannemer die verantwoordelijk is voor de verkeersborden? Dat die meer verstand hebben voor het (her)aanleggen van wegen, voet- en fietspaden is al lang duidelijk. De firma’s die verantwoordelijk zijn voor het maken en vooral het plaatsen van verkeersborden, lijken me nogal eens weinig competent. Naar het schijnt vooral op maandagen.

  3. Kijk, ik zie het verschil wel. De eerste vrachtwagen heeft dus een bumper en is “voetgangeronvriendelijk” wegens kans op serieuse letserls zonder direct dood te zijn. De tweede is als een muur en dus “gegarandeerd effectief”. Ola, ik denk dat ik beter iets eet voor ik de ganse fles cava leegdrink.

Reageren mag!

