Afbeelding

Kom op, 15G, 17 en 17C: maak een keus!

maak een keus2

20 reacties op “Kom op, 15G, 17 en 17C: maak een keus!

  1. Nadere inspectie leert trouwens dat nr.17 de sticker er afgepeuterd heeft (of is het eraf gepeuterd?). Aangezien de handeling van een sticker verwijderen meer moeite kost dan een sticker opplakken krijgt nr.17 van mij de prijs voor de meest uitgesproken keuze.

    • Prima besluit. Sluitende onderbouwing.
      Ik vin het trouwens heerlijk om de reacties op mijn blog te lezen. De verschillende gedachtegangen zetten mij ook weer aan het denken. Heel leerzaam en vaak veel geestiger dan mijn eigen verhaaltje of gefotografeerde situatie. Bedankt!

Reageren mag!

