Afbeelding

Laat mij d’r buiten, ja?!

Hazes

14 reacties op “Laat mij d’r buiten, ja?!

  1. Maar Cor, ik ben ’n beetje verliefd en het is zo koud zonder jou op een eenzame kerst. Als André zingt, dan hoor ik jou!

  2. Ach ja, commerciele uitbuiting van het na-ijlende ‘Hazes effect’. De omarming van pseudo-sentimentele lief-en-leed volkscultuur. Wat een verborgen leed, een drama, “ik zag je op het perron, ik wou dat ik je kon”.

    • Opletten geblazen hoor. Voor je het weet zit je zo’n stom melodietje mee te hummen of kun je geen seconde meer door het leven zonder de laatste nieuwtjes te checken.

Reageren mag!

