Ik zoek een zonnekap voor mijn 12-24mm lens, stuurt Google me naar Beslist.nl

zonnekap1

tokina zonnekap

18 reacties op “Ik zoek een zonnekap voor mijn 12-24mm lens, stuurt Google me naar Beslist.nl

  1. Op zich volstrekt logisch. Ik zie alleen maar zonnekappen.
    Wel een beetje slordig van beslist.nl aangezien ik zelden op de stranden iemand heb zien zonnen in een BH. Bovenstukje, van een bikini, dat dan weer wel…

    Je ziet ze ook wel eens zonder bovenstukje, of bikini op de stranden.
    Die vinden dat ze geen zonnekap nodig hebben, of kunnen zich gewoon een bikini niet veroorloven.
    Ta, niet iedereen stelt zulke hoge eisen, respectievelijk is zo bemiddeld als Cornutus natuurlijk.

  2. Dat zou ik eerst zoeken op de site van Konijnenberg en pas later via Google.
    Toch een vreemde logica bij beslist.nl en al even bizar: beslist.be geeft andere resultaten met daarbij toch drie echte zonnekappen. o_O

Reageren mag!

