Daar krijg je gvd toch tranen van in je ogen!?

ING winst

En wel hierom!

ING betaalpakket

Hier past maar één reactie!

17 reacties op “Daar krijg je gvd toch tranen van in je ogen!?

    • Dat is ook wel zo. Moet ik wel meteen effe mijn hypotheek ook omzetten. Of gewoon doen waarover wij vaak fantaseren: de bank bellen met de mededeling dat er deze maand ten onrechte een bedrag is afgeschreven. Ten onrechte omdat de hypotheek immers afgelost is. Je zal maar een goedwillende stagiair treffen…

  1. Kijk eens aan, en ik dacht dat mijn huisbank Fortis Paribas geld uit mijn zakken klopt om miljardenwinsten te genereren. Het is die hypotheek die me bij mijn Fortispietje heeft vrees ik.

    • We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Een jaar of dertig geleden zijn wij eens overgestapt naar een andere bank plus hypotheekverstrekker. Ze maakten er echt een potje van. Laat nou een paar maanden later onze nieuw bank overgenomen worden door die oude bank! En alleen om óns te pesten hè! 😈

Reageren mag!

