Afbeelding

O ja, op de Loosdrechtse plassen? Bewijs dat maar!

Loosdrecht

12 reacties op “O ja, op de Loosdrechtse plassen? Bewijs dat maar!

    • Tja, dat eerst wist ik dus niet. Ik kan maar beter eerst nadenken voor ik wat beweer, begrijp ik.
      Wat dat tweede betreft: wie moeten we dan geloven? Mijn eigen ogen houden me al voor de gek…

  1. Moet stomtoevallig wel alles passen. De combinatie van rimpelloos water op de Loosdrechtse Plassen, een luchtfoto vanuit een helikopter of m.b.v. van een drone bij aangenaam weer is een zeldzaamheid. Voor hetzelfde een foto vanaf een brug over het Amsterdam-Rijnkanaal of het Buiten-IJ genomen. Bovendien mogen daar nog asociaal golven worden getrokken, wat op die Plassen niet is toegestaan.

Reageren mag!

